...

...

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Παρόλο που.. τι ;

Μυρίζει σκόνη και καμένο ξύλο
Είναι αυτός είπα μέσα μου
Κοίταξα γύρω μου και δεν είδα τίποτα
Μόνο δέντρα να χαϊδεύονται με τις άκρες των κλαδιών τους
Μετά έκλεισα τα μάτια μου και πίεσα τον εαυτό μου
Τον πίεσα πολύ μέχρι που άρχισα να κλαίω
Μετά δεν ένοιωθα τίποτα
Το τραγούδι έλεγε
Θα σκάσω προκειμένου
Να μάθεις ότι μου λείπεις
Προκειμένου να μάθεις
Πως στην καρδιά μου
Κάνεις πάντα ρουλ.
Ρώτησα τον κόσμο για εσένα
Μα το μόνο που ήθελα ήταν να μάθω με τι χρώμα σου μοιάζω
Δε σε ρώτησα αν και είχα την ευκαιρία
Προτιμούσα  να σε κοιτάζω μόνο
Και να σε ακούω να μιλάς
Κατάντησα βαρετός
Κατάντησα να με βαριέμαι και εγώ ο ίδιος
Δε μπορώ άλλο περίμενε
Θέλω να το ζήσω
Μπορώ ;
Δε μου αξίζει ;
Μας αξίζει μια άλλη ζωή ρε γαμώτο μου
Μια ζωή χωρίς  περίμενε
Μια ζωή που θα είμαστε εμείς

Και όχι πάντα οι άλλοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου