...

...

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Και πάλι παιδί

Κλειστήκαμε σε λευκά κελιά
Που τα ονομάσαμε ιδέες
Και αν δε πεθάνουμε για αυτές
Θα λέμε
Ψιθυριστά
Μόνο ψιθυριστά
Σ αγαπώ
Ο ένας στον άλλον
Για πάντα
Καταδικασμένοι
Να γίνουμε
Αυτό που φοβόμασταν μικροί

Κι όμως
Θα μαλώσω ξανά
με τα παιδία
Για το ποιος θα τα φιλάει
Κι όμως
Πάλι εγώ θα τα φιλάω
Ένα ένα
Αργά
Μέχρι το πεντακόσια
Κι όμως
Έγινα αυτό που οι γονείς μου
Μου μάθανε να φοβάμαι
Κι όμως
Ονειρεύομαι ακόμα μαμά
Όσο και αν θέλεις
Να με κρατάς ξύπνιο
Κι όμως
Αυτά τα τέρατα
που δε κατάφερες ποτέ
να σκοτώσεις
κάτω από το κρεβάτι
είναι αυτά που πασχίζεις πλέον
να τους μοιάσω

Δε μου μένει επιλογή
Θα βάλω φωτιά στο δέρμα μου
Για τι βαρέθηκα να καίγομαι από μέσα
Επανάσταση του Εγώ
Η τελευταία μου παράσταση
Αυλαία
Φώτα

Και πάμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου