...

...

Σάββατο 16 Αυγούστου 2014

Ένα κείμενο για έναν μεγάλο μικρό άνθρωπο

Δε ξέρω τι περίμενες από εμένα
Ότι είχα στο έδωσα
Στο είπα
Στο έδηξα
Μάλλον έπρεπε να πω,
ναι !
Γαμήσου με όσους θέλεις,
ναι !
Μη με αγαπήσεις ποτέ,
όχι !
Εγώ θα σε αγαπάω για πάντα,
ναι !
Και ας μη καταλαβαίνω τι θέλεις,
ΌΧΙ..
Είσαι μικρός
Δεν έχεις εμπειρίες
Δεν έχεις ζωή
Δεν έχεις αξία
ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟΣ
 Τελικά αξίζω ή όχι ;
Θα μου πει κανείς ;
Πως πρέπει να είμαι ;
Πως πρέπει να μιλάω ;
Πως πρέπει να φέρομαι ;
Πως πρέπει να γίνω για να μοιάζω με εσάς ;

ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΜΟΙΑΣΩ
ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΕΛΩ
ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ

Είσαι μικρός
Δεν ξέρεις τίποτα
Είσαι μικρός
Δε μπορείς να καταλάβεις

Θάνατοι χωρίς ουσία
Ξερατά
Ιδρώτας
Νεύρα
Και λευκή κατάθλιψη
Στο είχα πει
Είμαι φτιαγμένος από στάχτη
Και καπνό
Πάω μόνο εκεί
Που ο αέρας μου επιτρέπει να πάω

Σκέφτηκα πολύ
Αν πρέπει να σου απαντήσω ή όχι
Δε με νοιάζεις
Οπότε δεν ασχολήθηκα
Αλλά νομίζω κάτι θέλω να σου πω.
Όσο λίγο και αν θέλουν να με λένε.
Αποδομώντας  τον ίδιο μου τον εαυτό.
Το πολύ σας είναι λίγο..

Δε πλανιέμαι !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου