...

...

Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Ο τρελός ακροβάτης

Ακροβατώ
Στα καλώδια
Μιας παρατημένης πόλης
Θα έλεγες ότι δε βλέπεις χρώματα
Πουθενά
Εγώ όμως βλέπω
Γκρι
Μόνο γκρι
Να πνίγει τα πάντα
Σιγά σίγα
Γκρι ουρανοξύστες
Γκρι αέρας
Γκρι ζωή

Νόμιζα με είχες νικήσει
Η ατμόσφαιρα
Είναι γεμάτη
Από τοξικές σκέψεις
Και μνήμες
Έτσι κάθε βράδυ
Βγαίνω
Μήπως και πνιγώ
Από την απομόνωση
Χρειάζομαι μπογιές
Και φυτά
Για να ξαναφτιάξω
Την πόλη μου
Όχι πόρτες
Ούτε τοίχους
Τίποτα που να με περιορίζει
Σε αυτή την πόλη
Θα μυρίζει παντού αγάπη
Εσένα όμως η αγάπη σε σκοτώνει
Για αυτό μωρό μου
μη την πλησιάζεις πολύ

Θα ζούμε μαζί
Σε μια σπηλιά
Χωρίς καθαρό αέρα

Θα είμαι εγώ εκεί
Αυτός που έλεγες
Πως τα κάνει όλα ωραία

Θα ζω μια άλλη ζωή
Μη σκοτώνεις άλλους
Σκότωσε ξανά εμένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου