...

...

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Ψάχνω τίτλο για κάτι μπλε σκούρο

Κοίτα.
Εγώ θα σκοτώσω το κενό.
Και θα σου ψιθυρίσω κάτι
στο σκοτάδι.
Όχι για πολύ.
Θα διαρκέσει λίγο.
Όσο το βράδυ μας.
Τα σημάδια που άφησες
στο δέρμα μου
ακόμη και αυτά
κράτησαν  περισσότερο.

Σου δίνω λιγότερα
και ότι απομένει παίρνω.
Ράβω την ζωή μου
με τα φθηνότερα ράμματα
και περιμένω
να μολυνθώ .
Δε ξέρω τι είναι σημαντικό
και τι θα μου τινάξει τα μυαλά
στον αέρα.
Ξέρω ότι κλαίω.
Δε σου κλαίγομαι.

Ο ένας με σημάδεψε.
Ο άλλος με άφησε πίσω.
Και ο άλλος με πέρασε απέναντι στο δρόμο
για να με γυρίσει
πάλι πίσω
από εκεί που ξεκίνησα.

Ξερνάω
και λούζομαι με ότι βγάλω.
βγάζω αλήθειες
Αίμα
Και συνήθειες.
Συνήθειες μιας ζωής
ενός άσχημου πρωταγωνιστή
που πάντα τον τρόμαζαν οι κομπάρσοι.
                               
Καπνίζω τα πιο όμορφα τσιγάρα
για να νοιώσω λίγο όμορφος.
Τουλάχιστον μέσα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου