...

...

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Τσιγάρα που καταλαβαίνουν

Για μια στιγμή ξεχνώ
και συνεχίζω να θυμώνω
από συνήθεια.
Δεν είμαι κανένας.
Είμαι ο άλλος.
Για όλους ο άλλος.
Για κανέναν εγώ.
Μη μου ζητάς ταυτότητα.
Δεν έχω.
Δεν είμαι γράμματα
ούτε νούμερα
στα χαρτιά μιας κοινωνίας
που εκφράζεται με ηρεμία.
Είμαι ανθεκτικός στις σφαίρες
για αυτό με πυροβολώ τα βράδια.
Είμαι το τελευταίο τσιγάρο
πριν κόψεις το κάπνισμα.
Είμαι αυτός που καταπίνει χλωρίνες
για να ξεράσει ότι έφαγε.
Κουράστηκα να ταυτίζομαι με εσένα
και με εσένα να ζω την ίδια μέρα
κάθε νύχτα.

Οι άνθρωποι συνήθισαν να κρεμάνε τις ζωές τους στα δέντρα και να τα κόβουν μετά. Συνοχή, συνεκτικότητα και συνάφεια είναι οι αγαπημένες μου λέξεις που αρχίζουν από συν. Σήμερα θυμήθηκα τα πράγματα που μισώ. Την κανέλα, την ζέστη και εμάς. Θα ζήσω, θα κλάψω και θα πεθάνω ξανά ή το αντίστροφο.

Σας μισώ εσάς που δε χορεύετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου